Աշխատանքի նկարագրությունը`
Վարչական գծով օգնական/թարգմանիչը աջակցում է վարչական բաժնի աշխատանքներին:
Աշխատանքի տևողությունը՝ շուրջ 4 /չորս/ ամիս (հնարավոր է երկարաձգում):
Աշխատանքի պարտականությունները`
- Համակարգել ելից, մտից փաստաթղթերի հոսքը
- կատարել թագմանություններ (հայերեն-անգլերեն-հայերեն)
- պատասխանել հեռախոսազանգերին
- ձեռք բերել հանդիպումների համար պայմանավորվածություններ
- աջակցել այլ ստորաբաժանումներին վարչական աշխատանքների գծով,
- պատրաստել լիազորագրեր
- իր իրավասության սահմաններում կատարել կազմակերպության քաղաքականության, կանոնակարգերի, ներքին իրավական այլ ակտերի պահանջները և անմիջական ղեկավարի հանձնարարությունները
Պահանջվող որակավորումը`
- Բարձրագույն կրթություն
- համապատասխան աշխատանքային փորձը դիտվելու է որպես առավելություն
- հայերեն և անգլերեն լեզուների տիրապետում
- համակարգչային MC Office փաթեթի իմացություն
- կազմակերպչական հմտություններ, պարտաճանաչություն և կարգապահություն
- ծանրաբեռնված աշխատանքային ժամանակացույցով աշխատելու կարողություն և պատրաստակամություն
- բարձր պատասխանատվության զգացում
- հաղորդակցելու և բանակցելու հմտություններ
Հետադարձ կապ`
vacancy@aregak.am
Բացման ամսաթիվ` 26/02/2016
Դիմումների ընդունման վերջնաժամկետը` 10/03/2016
Աղբյուրը` jobfinder.am
|